بادکنک فویلی چیست ؟

نوعی دیگر از بادکنک های موجود در دهکده بادکنکی از جنس زر ورق ( فویل ) نازک می باشند . این ورق های فویلی خاصیت انعطاف پذیری دارد و در رنگ های مختلف موجود است . بادکنک های فویلی نسبت به دیگر بادکنک ها یا بادکنک لاتکس مقاوم تر است و بعضی از این نوع بادکنک ها توانایی تحمل وزن انسان بالغ را نیز دارند . بادکنک های فویلی دهکده بادکنکی توانایی باد کردن با گاز هلیوم را نیز دارند و می توان آن ها را با استفاده از گاز هلیوم به هوا فرستاد! بادکنک های فویلی در طرح های بادکنک فویلی عدد ، بادکنک فویلی حروف ، بادکنک فویلی قلبی و اشکال مختلف در مجموعه دهکده بادکنکی موجود است .

بادکنک های فویلی با اینکه در گذشته خیلی در تولدها مورد استفاده نبودند اما امروز تقریبا پای ثابت تمام تولد ها شده اند، به خصوص بادکنک های طرح عدد دهکده بادکنکی که تقریبا در تمام تولدها جای کیک برای اعلام سن را گرفته اند. البته این بادکنک ها نیز دارای مدل های مختلفی هستند.

مشخصات و ویژگی بادکنک فویلی

جنس این بادکنک ها از یک ورق نازک متالایز تشکیل شده که همانند کاغذهای کادویی زروقی می باشند. بادکنک های فویلی در انواع و اشکال متنوع تولید و در بازار عرضه می شوند که متناسب با هر مراسمی می توان از آنها بهره برد و یک

قابلیت منحصر به فردی که این نوع بادکنک ها دارند دوام و ماندگاری زیاد این بادکنک ها نسبت به سایر بادکنک ها می باشد که با یک بار خرید کردن می توانید به دفعات از آن استفاده نمائید و این امر منوط به آن میشود که باد داخل بادکنک را بعد از اتمام مراسم خالی نموده و به درستی از این بادکنک ها نگهداری نمائید تا سوراخ نشود تا در مراسم های بعدی خود بدون صرف هزینه و به راحتی دفعه اول بتوانید بادکنک فویلی خو

د را مورد استفاده قرار دهید. نکته دیگر در مورد بادکنک فویلی این است که داخل این بادکنک ها را هم با هوا و هم با گاز هلیوم می توان پر نمود و در صورتی که گاز هلیوم داخل آن تزریق نمائید جلوه بسیار زیبایی بوجود می آورد که همه ی افراد حاضر در جشن را به وجد خواهد آورد.

 

انواع بادکنک فویلی و موارد استفاده آن :

بر خلاف سایر بادکنک ها که بیشتر در رنگ بادکنک تنوع دارند اما بادکنک های فویلی علاوه بر تنوع بسیار زیاد رنگ دارای مدل های بسیار خاص و متنوعی نیز می باشد که برای همه جشن ها و مراسمات برای تمامی گروه های سنی دارای مدل های جذابی می باشد و البته لازم به توضیح است که از این بادکنک ها علاوه بر برگزاری جشن ها برای افتتاحیه ها و همچنین جنبه های مختلف تبلیغات و یا به صورت چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز استفاده میشود. بادکنک های فویلی دارای مدل هایی نظیر اعداد و حروف در رنگ بندی های خاص و جذاب، شخصیت های کارتنی، بادکنک فویلی به شکل حیوانات، اشکال هندسی و بسیاری دیگر از مدل های متنوع می باشد که به اقتضای مراسم شما عزیزان مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می نمائیم. از بادکنک های فویلی اعداد که تمامی عددها را شامل می شود و همچنین حروف لاتین مانند happy birthday می توان برای جشن تولد استفاده نمود و یا از شخصیت های کارتنی مانند اسپایدر من برای جشن تولد پسران و از شخصیت کارتنی باربی برای جشن تولد دختران استفاده نمود. همچنین برای تمامی مراسمات مانند جشن تعیین جنسیت، جشن دندونی کودکان، ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز زن و روز مرد و هر نوع مراسمی که مد نظرتان باشد می توانید از بادکنک های فویلی بهره ببرید و استفاده نمائید.

برای دیدن تمام مدل ها و طرح های متنوع بادکنک فویلی میتونید به صفحه فروشگاه بادکنک های فویلی دهکده بادکنکی مراجعه کنید.

 

با بادکنک فویلی را چگونه خالی کنیم >> کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه
تخفیف 10 درصد
تخفیف 15 درصد
پوچ
تخفیف 5 درصد
تخفیف 10 درصد
پوچ
پوچ
تخفیف 15 درصد
پوچ
تخفیف 15درصد
پوچ
تخفیف 30 درصد
شانس خود را برای برنده شدن یک جایزه دریافت کنید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و چرخ را بچرخانید. این شانس شما برای برنده شدن تخفیف های شگفت انگیز است!

قوانین داخلی ما:

یک بازی برای هر کاربر
متقلبان رد صلاحیت خواهند شد.

پیمایش به بالا